مشخصات، دیتاشیت، قیمت و خرید لیبل زن صنعتی دایمو مدل Rhino Pro 5000

لیبل زن صنعتی دایمو مدل Rhino Pro 5000

کد کالا: 35528

نو (جدید)

دسته‌بندی: لیبل زن صنعتی

موجودی: این محصول در انبار موجود نیست

- چاپ برچسب با اندازه 6 و 9 و 12 و 19 میلیمتر
- امکان چاپ دو نوع بارکد (کد 39 و کد 128)
- دارای 4 حالت کاری برای چاپ برچسب های مختلف
- دارای نمایشگر مقدار باتری
- دارد کلید Save و Recall
- دارای ضربه گیر بدنه

 این دستگاه فاقد رول کاغذی می باشد.

جزییات بیشتر

سفارش خارج
هم اکنون بهترین قیمت و کمترین زمان تحویل را از ما استعلام بگیرید.

ویژگی های: لیبل زن صنعتی دایمو مدل Rhino Pro 5000

مشخصات کلی

نوع عملکرد(Function Type) : لیبل زن

اطلاعات بیشتر

نقد و بررسی

لیبل زن صنعتی دایمو مدل Rhino Pro 5000 نمونه ای تکامل یافته از برچسب زن های Dymo است. این برچسب ساز می تواند برای کابل ها و پنل های صنعتی و Rackها و تاسیسات زیرزمینی و جعبه فیوزها کاربرد داشته باشد. به جز این موارد می توان تصور کرد که مشاغل و کارهای بسیار بیشتری وجود دارد که لیبل زن صنعتی دایمو مدل Rhino Pro 5000 بتواند از پس تهیه لیبل برای آنها برآید. طراحی دستی و صنعتی آن با در نظر گرفتن رنگ زرد یا نارنجی، کاملا با کاربری اش انطباق دارد. برای بدنه برچسب ساز ضربه گیری تهیه شده است تا در صورت سقوط یا افتادن از دست، صدمه ای نبیند. کلیدهای میانبر بسیاری برای این لیبل زن تعبیه شده است که در شتاب بخشیدن به فرایند کلی چاپ، تاثیر بسزایی دارند. لیبل زن صنعتی دایمو 4 حالت کاری اختصاصی دارد. Wrap که با وارد کردن قطر کابل، دستگاه برچسب مخصوص آن را چاپ خواهد کرد. حالت Ppanel، که برای 1 تا 48 خروجی یا برای تمام Rack یا پنل صنعتی برچسب تهیه می کند. حالت Module که امکان چاپ برچسبی واحد، با تمام مندرجات دلخواه را در یک خط فراهم می کند. و حالت Fixed که برچسب هایی با اندازه یکسان تولید می کند. به دلیل وجود داشتن نشانه ها و اشکال لازم، امکان چاپ دو نوع بارکد تک بعدی کد 39 و 128 نیز وجود دارد که می تواند از مزیت های این لیبل زن صنعتی شمرده شود. نمایشگر LCD این دستگاه می تواند مقدار باقی مانده از باتری را نیز نمایش دهد. کلیدهای Save و Recall به صورت جداگانه امکان دسترسی به حافظه این لیبل زن را مهیا می کنند. دکمه های لیبل زن صنعتی دایمو مدل Rhino Pro 5000 به خوبی گویای عملکرد آنها هستند و با بهترین کیفیت تولید شده اند. این ابزار می تواند تمام جوهر موجود در کارتریج را مصرف کند و به این ترتیب به صرفه خواهد بود. برچسب هایی که Rhino Pro 5000 چاپ می کند 6 و 9 و 12 و 19 میلیمتری هستند. به همراه این برچسب ساز کیفی هم عرضه شده است تا بتوان دستگاه را درون آن نگهداری کرد.

برچسب زن دستی دایمو Pro5000 ترکیبی نوآورانه از نرم افزار و قطعات سخت افزاری استاندارد، شامل صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه و امکان پیش نمایش برچسب ها تا 2 خط و نشانگر عمر باطری قابل شارژ روی صفحه، به علاوه صفحه کلید طرح ABC با کاربری آسان، برچسب های دلخواه کاربر را روی کاست های برچسب صنعتی RhinoPRO با عرض های 6، 9، 12 و 19 میلیمتری با بهترین کیفیت چاپ می کند. این مدل انتخاب ایده آلی برای نصاب ها، تكنسین ها، برق كارهای صنعتی می باشد.

پرینتر لیبل زن Rhino Pro 5000 برای کاربر حرفه ای که به چاپگر لیبل ارزان قیمت با عملکرد قدرتمند نیاز دارد، برای صرفه جویی در وقت و هزینه انتخاب بسیار مناسبی است. اتیکت زن دایمو 5000 بهره‌مند از تکنولوژی روز صنعتی برچسب های شفاف، بدون لکه با ماندگاری بالا که به طور دائم به کالاهایی با جنس های مختلف می چسبد را فراهم می کند. هنگام استفاده از این دستگاه به آسانی قادر خواهید بود تا مدیاهای مورد نظر (برچسب پارچه، وینیل، پلی استر و پلی پروپیلن) را درون دستگاه بارگذاری نمایید.

ویژگی های فنی برچسب زن دستی دایمو Pro5000:

  • برند: DYMO
  • مدل: Rhino Pro 5000
  • کاربری: دستی
  • نوع چاپ: حرارتی مستقیم
  • وزن: 519 گرم
  • ابعاد: 70 × 114 × 212 میلیمتر
  • سرعت چاپ: 10 میلمتر در ثانیه
  • حداکثر عرض چاپ: 19 میلیمتر
  • صفحه کلید: ABC-layout

با چاپگر برچسب DYMO RhinoPRO 5000 شما می توانید طیف گسترده ای از برچسب های با کیفیت بالا روی نوارهایی با عرض 6، 9، 12 و 19 میلیمتری را ایجاد کنید. صفحه کلید تعبیه شده روی دستگاه از نوع گزینشی (ABC-layout) می باشد، همچنین برخوردار از نمایشگر LCD روی بدنه بوده، با قابلیت نشان دادن عمر باطری و دارای نور پس زمینه که قابلیت تنظیم در محیط های کم نور را دارد. برچسب زن دستی دایمو Pro5000 دارای ضربه‌گیر لاستیکی روی بدنه می باشد، که از دستگاه مقابل ضربه های محیطی محافظت کرده و از دست کاربر نیز لیز نمی خورد.

@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@ @VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@

@COMMENT_TITLE@

@CUSTOMER_NAME@ @AUTHOR_PROFILE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@ @AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@ @VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@TOTAL_USEFULNESS@
@COMMENT_COMMENT@
@CUSTOMER_NAME@ @AUTHOR_PROFILE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@ @VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@CUSTOMER_NAME@@AUTHOR_PROFILE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
پست و پیک رایگان | بالای سه میلیون تومان