مشخصات، دیتاشیت، قیمت و خرید نوک هویه ماتیکی

نوک هویه ماتیکی

کد کالا: 28914

نو (جدید)

دسته‌بندی: انواع نوک هویه

موجودی: موجود

  • جنس: سرامیکی
  • قطر بیرونی: mm 6
  • قطر درونی: mm 4
  • کشور سازنده: چین
  • نوک هویه ماتیکی کوییک با کیفیت اصلی مخصوص مدل های هویه QUICK 700 , 706 W PLUS , TS 1100 .

    قابل استفاده برای سایر مدل های مانند : GORDAK 952 , 952A , 938 , 963

جزییات بیشتر

موجودی انبار: 6 قلم

1,210,000 ریال

اطلاعات بیشتر

نوک هویه ماتیکی کوچک از جنس سرامیک ساخته شده است. نوک هویه اصلی‌ترین بخش هویه است. هویه از دو قسمت میله و دسته تشکیل شده است. نوک هویه در انتهایی‌ترین بخش میله هویه قرار می‌گیرد. برای انجام لحیم‌کاری، نوک هویه گرم را بر روی سیم لحیم که معمولاً نوک آن را قلع اندود کرده‌اند، می‌گیرند.

با ذوب شدن سیم لحیم، دو قطعه مورد نظر به یکدیگر وصل می‌شوند. به دلیل اینکه شکل سطح این مدل نوک هویه،با حرف  C انگلیسی مشابهت دارد، این نوع نوک هویه‌ها به نوک هویه‌های ۱C ، ۲C .معروف هستند. ۱، ۲ و ۳  مشخص‌کننده  قطر دایره نوک هویه است. قطر بیرونی این هویه ۶٫۶ میلی‌متر و قطر درونی آن ۴ میلی‌متر است.

این نوک حرفه ای کاربردهای بسیاری دارد، به عنوان مثال هنگامی که نوک را در محل یک اتصال بین چند پین قرار می دهید، لحیم در بخش توخالی نوک چسبیده و بخش اتصالی را جذب می کند تا اصلاح شود.

هم‌خوانی و هماهنگ بودن توان نوک هویه با خود هویه، از مهم‌ترین موارد برای انجام لحیم کاری خوب است. به دلیل تحمل دمای بالای حرارت، نوک هویه باید نسوز باشد. برای دوام عمر نوک هویه، بهتر است با کمترین درجه حرارت ممکن کار کنید. اندازه نوک هویه باید با اندازه محل لحیم کاری یکی باشد، این کار باعث لحیم کاری تمیز می‌شود. استفاده از هویه‌های استاندارد که توان و قدرت بالا و انتقال حرارتی مناسبی دارند، به بقای نوک هویه به مدت طولانی کمک می‌کند. هویه‌ هوشمند با قابلیت کنترل دما و درجه حرارت، باعث طول عمر نوک هویه و المنت خواهد شد و مصرف انرژی را به کمترین میزان ممکن می‌رساند. پیش‌گرم کردن صفحه برد قبل از آغاز کار نیز، با کاهش زمان لحیم‌کاری، باعث افزایش عمر نوک هویه خواهد شد.

برای نگهداری بهتر نوک هویه، با شستن نوک هویه با سیم ظرف‌شویی، سمباده ریز، اسفنج نسوز و یا پاک نوک بعد از انجام لحیم‌کاری، طول عمر نوک هویه خود را تضمین کنید. بعد از شستن، برای جلوگیری از اکسید شدن، بهتر است نوک هویه را قلع اندود کنید. برای هر کار، ار نوک هویه مخصوص به آن استفاده کنید. از وارد کردن فشار بر روی هویه به هنگام اجرای کار جلوگیری نمایید.

از نوک هویه در هویه‌های لحیم‌کاری قطعات اس ام دی  و تعمیرات قطعات الکترونیکی در تبلت، موبایل و لپ‌تاپ استفاده می‌شود. استفاده می‌شوند

 

@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@ @VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@

@COMMENT_TITLE@

@CUSTOMER_NAME@ @AUTHOR_PROFILE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@ @AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@ @VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@TOTAL_USEFULNESS@
@COMMENT_COMMENT@
@CUSTOMER_NAME@ @AUTHOR_PROFILE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@ @VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@CUSTOMER_NAME@@AUTHOR_PROFILE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
پست و پیک رایگان | بالای سه میلیون تومان